Barbara Niechcic Barbara Niechcic
484
BLOG

Refleksyjnie...

Barbara Niechcic Barbara Niechcic Rozmaitości Obserwuj notkę 6

Maciek jest moim pacjentem od długiego czasu.

Kiedy spotkaliśmy się po dłuższej przerwie z przerażeniem stwierdziłam u niego regres.

- Maciek, weź się w garść.

- Eeeeeetaaaaam.

- Maciek, ale tak nie można. Trzeba mówić prawidłowo - próbowałam wpłynąć na motywację sześcioletniego mężczyzny

- Ale po co? - rzucił mi spojrzenie znad wydętych ustek.

- No bo do szkoły pójdziesz - pogrążałam się coraz bardziej - kolegów nowych poznasz i będą się śmiać z ciebie. Powiedzą: "Maluchu, wracaj do przedszkola".

- Phi, poradzę sobie!

- Ale jak, Maciek?

- Kopnę ich w jaja i powiem: Spiepsajcie palanci.

____________________________________________________________

Dlaczego Wam o tym napisałam?

Zupełnie bez powodu. Takie refleksje p o w y b o r c z e....

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości